mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, April 23, 2011

post 137~ bleeding finger

 ermm..sangat2 sedih shocked today..
jari manis belah kiri aku berdarah
dah la berdarah tak berhenti2..
waaa! rasa macam nak nangis je..
tapi cover line, sebab aku pikir yang aku ni dah besar panjang
malu kat adik aku kot..
nanti dia bedal tanya aku macam ni
"k.long..kenapa nangis?"
masak aku nak menjawab nya..kalau aku jawab
"jari luka"
aku sure, confirm and confident dia akan gelak tak ingat dunia
so, better aku dok senyap je kan?

tengah2 darah rancak berlumba2 nak keluar daripada badan aku,
mak aku terus suruh aku angkat tangan tinggi2 untuk kurangkan pendarahan tu
terus aku angkat..then2...
tangan aku pucat sangat2..huh!

jari aku boleh berdarah tadi sebab, aku tengah mayam bawang putih
tahu tak apa mayam tu?
(mayam=hiris bawang tak kira la bawang apa2 pun tapi dihiris halus2)
mesti korang cakap aku ni tak penah wat keje kat dapur kan?
sampaikan time potong bawang pun jari boleh berdarah..betul tak?
wey! agak la nak mengata aku pun..
PISAU yang aku guna tu baru kot..
baru sehari ada kat umah aku
pisau tu beli time malam khamis..kat pasar malam
(hah! hambek kau aku cerita satu persatu)

oke lah..kalau korang vakap tu semua alasan,
korang punya hal lah ye..
janji korang hepy dengan korang punya assumption..ok?
 ok lah, aku nak bagi jari aku rehat jap..haahaa
ada ke jari nak rehat?
setahu aku kalau demam je body mintak nak rehat

Peace make me smiles (^_^)V

3 comments:

Nurul said...

kalu ada luka camtu.. bagi presure kat luka tu.. biar pembuluh darah tue tertutup balik... :) hope da ok..

hati2 pakai pisau..

nuraimidarus said...

bila nap update blog ni sygs? <3

miss pija said...

nuyu:: tengs.. skang da oke da.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...