mulakan dengan

mulakan dengan

Tuesday, April 12, 2011

post 125~

seperti yang aku telah janji kan kan..
aku akan cakap pasal exam math paper 1 aku
kepada sape2 yangarasa atau terlintas macam ni
"alah..pasal exam kau pun nak cerita..orang lain pun exam jugak takdelah bising2 macam kau"
atau
"asyik2 entry pasal exam dia je..macam orang lain tak exam je"
oke..kalau ada antara korang yang terfikir macam ni,
aku bagi choice
1. tekan "X" yang kaler merah kat hujung kanan sebelah atas tu
2. teruskan membaca
(oke pija..stop mebebel..smabung je entry kau tu)

kepasa sape2 yang pilih second choice, meh sini nak cerita..
masa exam math tadi, aku masuk je dewan tu, aku rasa tenang sangat2
tak rasa gugup langsung walaupun memang aku selalu takut dengan paper math
aku takut dengan paper math sebab aku tak pro dalam  subjek math ni
aku turun daripada bilik lewat sikit, tapi, time aku sampai kat dewan exam tu,
cikgu yang jadi pengawas peperiksaan tu
terus panggil aku masuk(kebetulan aku batu sampai)
*psst..jangan jeles aku jadi VIP hari ni taw ^_^

time tengah jawab paper tu,
aku jawab soalan tu, non-stop
tapi tak tahu lah betul ke tak an?
asal kan aku dah dapat jawab daripada apa yang aku target dah la..
aku target, aku juz dapat jawab 4-5 solan je..
tapi tadi, aku dapat jawan sampai 6-7 soalan.. HEPY sanagt2..heehee

oke lah..abih dah part tu..malam ni sambung study math pulak,,
tapi topic 6-12
banyak kan? 7 topic semuanya..soalan yang kena jawab, sama ngan paper 1
10 soalan..
tata~nak pegi makan pulak.. (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...