mulakan dengan

mulakan dengan

Tuesday, April 19, 2011

post 133~ good luck guys!


assalamualaikum and gud morning readers!
(haih..pagi2 lagi dah ada entry daripada kau pija!)
takpe2..sabo je la kalau ada yang cakap macam ni..
entry aku kali ni aku tujukan khas kat member2 aku yang ada kat U(universiti) sekarang
nape aku nak tujukan entry ni kat diorang?
ha! baca lah sampai habis..baru lah tahu

GOOD LUCK aku ucap kan kat member2 aku yang akan menduduki FINAL hari ni
kalau tak silap aku MATH rasa nya(kalau salah..mintak maaf lah ya!)
good luck ni bukan untuk hari ni je
tapi untuk hari2 seterusnya jugak lah..
kan starting today, so entry ni ditulis pada pada hari exam tu start
especially buat NUR AIMI DARUS..
do ur best sayangs! i know you can do the best..
lupakan segala masalah anda wat sementara waktu ni ek..

oke..aku dah kehabisan ayat nak dikarang dah
maknanya aku kena stop lah..

p/s : all the best for all of you!

3 comments:

nuraimidarus said...

thanx sygs! <3

miss pija said...

welekm dear! sory lah deh..hok eb post banyak2 tu, 1 coment jah hok ore publish..heehee :p

nuraimidarus said...

haha. ore ingatko xjadi. sebab tu byk tu. pah last2 baru pehe. haha. soooori~ <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...