mulakan dengan

mulakan dengan

Wednesday, April 13, 2011

post 127~ bagus lah !


hah! ambik kau..aku letak pic shout box kat sini..ngeh3
bukan saje2 letak je taw.
ada sebab musabab nya..
sebab musabab nya ialah dah ada orang komen dah kat shout box aku
hooreay! happy nya..mana tak happy wei..
kita ni kan bukan nya blogger yang femes courts mammoth
sampai nak ramai2 yang tinggalkan komen kat shout box tu
kalau bertambah follower sorang pun pun dah bersorak..
satu bilik bising..*nasib baik tak meraung2 je
nasib la member bilik aku dapat member macam aku kan
tingginya tahap kesabaran diorang kan? *bagus lah kawan2 aku ni ^_6
satu hal lagi, budak sebelah bilik aku pun tak bising kalau aku ada buat bising
tak macam sesetengah kejiranan, *tak berniat nak mengata sape2..im sorry if terasa
tak boleh nak happy2 sikit ngan budak bilik..terus kena marah..
tapi lagi teruk kalau baling telur tanda protes kan?
*tapi bagus jugak baling2 telur time kat koleh ni,
boleh jimat bajet makan skit..ambik telur tu je makan *just kidding

berballik pada topic asal ya! dah banyak melalut entah ke mana dah tu
hope lepas ni, makin ramai lah tinggal komen kat sshout box tu
dan ramai jugak lah ynag follow aku..
setakat ni follower aku ialah sebanyak *teet*
takkan nak bagitaw korang kot..
korang kan boleh tengok sendiri kan belah tepi tu kan?..ngeh3
okeh..kepada pembaca2 sekalian,
RAJIN2 kan dan RINGAN2 tangan nak tekan button follow tu ya! ;)
btw, tengs!

2 comments:

jee jijie said...

haha. im the first who leave the comment on ur chatbox. wakaka, bangga je lebih :P

miss pija said...

hoohoo.. kalau aku pun, aku akn bangga jie.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...