mulakan dengan

mulakan dengan

Wednesday, April 13, 2011

post 128~ putus kawan?


assalamualaikum dan salam sejahtera readers!
halo halo halo..
hari ni aku taknak cerita pasal exam aku dah..
mybe ada yang dah fed up yang entry2 pasal exam aku,
so, kepada yang dah ped up tu, hari ni aku buat entry pasal lain pulka..
jom baca ya!
tapi before tu, aku nak korang baca entry ni dulu..
baca jangan tak baca taw..
aku dapat idea nak tulis entry ni pun daripada entry tu lah..
tengs khairul !

sebenarnya aku berkejar dengan timing nak g exam ni,
so entry ni aku tak dapat lah nak further panjang2..
secara singkatan nya, aku just boleh cakap,
bagi aku, KAWAN will never BREAK
unless kawan tu macam t**k
kalau kawan tu back stabber, better tak payah kawan la
better putus kawan la daripada korang terus makan hati
betul tak?
tapi kalau orang tu kesabaran dia tinggi macam gunung Everest,
tak tahu lah aku diorang sanggup sabar ke tak
mybe diorang boleh lah tadah telinga diorang mendengar apa yang member dia buruk2 kan dia tu

kat sini, aku nak admit, aku pun penah buruk2kan member aku
setiap orang pun pernah melakukan kesilapan kan?
sekarang aku dah jadi budak baik(*baik lah sangat kau tu pija!)
aku dah tak ambik kisah pasal orang sekeliling
melainkan melibatkan aku..
meh aku nk tanya korang ni,
korang penah tak cakap2 pasal member korang?
mesti ada kan? tak payah nak berlagak suci lah korang tu..
*tak baik menipu, nanti yang kat atas marah(ALLAH)

berbalik pada tajuk asal,
so, far aku takde lah sampai putus kawan, 
tapi aku ada lah ignore kawan aku tu..
itu pun untuk kebaikan bersama *supaya sama2 tak dapat dosa
jangan lah pulak korang tanya kenpa dapat dosa ek?
aku tak pasti sebab nya..
yang pasti, kalau aku ambik kisah pasal kawan aku ni, aku akan dapat dosa..
yang tu, hanya ALLAH je lah yang tahu..

hopefully,  friendship yang aku cipta dengan sayang2 aku
akan terus kekal sampai ke tua..
especially NUR AIMI MOHD DARUS & NUR ZULAIKA MAT HAMIZI.. ^_^

luft u very much dear! u make my life shining every day..especially when we are together
sayang kamu ketat ketat kamu lah weh! tengs for make me a laughter girl..
p/s : sory aku tipu pasal aku tulis ringkas je..heehee
nanti aku sambung balik entry aku ni ek.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...