mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, April 01, 2011

post 116~ malam anugerah sejuta bintang

asslamualaikum..
skarang ni, baru je lepas balik daripada majlis tu..  *ouwh tipu! haahaa
majlis tu habis around pukul 12..
kalau nk dikira2 pukul 12 tu semua dah balik bilik semua la..
riak muka semua student macam tak puas ati je..
nak tahu sebab ape?
sebab..kitorang kena balik awal
tapi sebenarmya, tu tak menjadi masalah..
yang budak2 ni tak puas hati sebab, xpuas nak bergambar lagi..
alih2 lampu semua dah ditutup
spoil betul la..

skarang ni nak cakap banyak2 dulu..^_^
first2 masuk dewan tu, tak tahu nak duduk kat mana..
sebab, dewan adah penuh.
then, cikgu cakap, duduk je mana2 tempat yang kosong..
kebetulan, aku ngan member aku tengah berdiri dekat meja VIP,
apa lagi..terus lah kami duduk kat situ..
nak pegi kat meja paling belakang?
uish! takdaya aku nak jalan sampai belakang..
cuba bayangkan..kalau meja kat belakang tu dah penuh time aku jalan ke belakang..
tak ke melopong je aku nanti?
so, aku ngan member2 aku pun duduk je la kat situ..
dekat ngan pemtas lagi..kelas gitu! ;)

persembahan yang di sampaikan sangat2 banyak
dan anugerah yang di sampaikan pun tak nak kalah sama banyak nya dengan persembahan..
tapi memang anugerah la yang menang..
kat sini aku nak sertakan pics aku ngan pemenang2 yang aku sempat bergambar..

kat sini aku istilah kan malam sejuta bintang ni dengan nama 'PROM NIGHT'
*eh betul ke ejaan tu? kalau salah tolong la betulkan ye.. :)
here are the pics!

this is our prom QUEEN
this is her blog..and her name is NUR SYAZREEN
i call her AYEEN

and this is our prom KING
his name is EZZE EZANI..
setakat ni, tu sahaja pics yang sempat aku upload..
lepas2 ni, lepas aku bluetooth dengan semua orang yang aku snap2 tu,
aku akan upload plak yang baru ya!
see ya! peace! (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...