mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, April 09, 2011

post 122~ debaran semakin terasa

mood tengah study dalam library
assalamualaikum dan salam sejahtera readers!
exam aku tinggal sehari je lagi
exam ni pulak exam yang last bagi budak3 matrikulasi seluruh malaysia
dan kalau tak silap aku, exam budak universiti pun around the corner jugak kan?
aku wish gud luck la untuk korang 
and kita sama2 nuat yang sehabis baik

semakin dekat masa nak exam, semakin takut pulak rasa
sape yang akan bersedia nak masuk dewan exam?
cuba korang tanya kawan2 korang..
"dah sedia ke nak masuk exam?"
confirm diorang akan jawab macam ni..
"belum lagi" ataupun "redha je la"
kalau dah jawapan macam ni, makna nya, diorang masih lagi tak bersedia
exam ni, kalau nak tunggu semua student ready, sampai bila2 pun takkan berjalan

aku sangat takut dengan exam sekarang ni
ketakutannya lagi teruk daripada nak menghadapi exam SPM
after seminggu study week, hopefully apa yang aku dan korang study,
lekat dalam kepala dan soalan2 yang ditanya kemudian ni
kita boleh jawab ya! chaiyok! ^_^

dah habis dah aku nak cakap yang aku ni sangat2 takut nak menghadapi exam kali ni
and the last word from me...

ALL THE BEST FOR US!!
(us lah sebab aku pun ambik exam juga..heehee)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...