mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, April 09, 2011

post 120~ PSPM around the corner


assalamualaikum readers!
sekarang ni aku ada letak shout box taw
sebab budak bilik aku cakap,
"letak la shout box..senang sikit orang nk komen2"
so, aku terus bukak blog dia then, aku buat satu
pic yang atas tu, pic yang aku dah buat contoh komen
pas ni, korang jangan lah malu2 nak komen2 kat shout box aku tu ya!
kalau rasa nak borak2 or nak tegur aku pun silalah..
sila2 lah ye..jangan malu2..heehee
eeh macam pelawa orang makan nasi pulak.. ^_^

ouwh, btw kat sini aku nak bagitaw
lagi sehari aku akan menduduki final exam(PSPM 2) kat kolej aku ni
Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang..
kat sini, aku nak ambik kesempatan nak buat satu message panjang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Kat sini aku nak ambik kesempatan nak minta maaf kat korang semua..especially budak KMTPh dan member2 rapat aku(tak kira lah yang ada dekat dengan aku ataupun yang jauh daripada aku).. aku nak minta maaf kalau aku terkasar bahasa, tersalah cakap,  tersinggung perasaan korang(eh betul ke ayat aku ni?), termakan or terminum yang korang tak bagi, terumpat yang tak patut, tercakap tanpa disedari, or something yang membuat korang rasa annoying..aku minta maaf banyak ya!

Nanti exam ni, buat elok2 ya! Dah study banyak2 dah kan? So, curahkan segala2 nya nanti exam nanti..jangan lah sia2 kan usaha korang semua selama ni..nanti penat lelah korang menjadi sia2 pulak..lastly, aku nak ucap GOOD LUCK for our PSPM II nanti..

Hopefully, lepas habis exam dan lepas habis matrik ni nanti, kalau kita terserempak kat mana2 jangan lah segan silu nak tegur2 ya! Paling2 tidak pun senyum je pun tak pe lah..tu yang paling2 senang lah tu nak bertegur sapa kan? Ok! Last word from me..

Good luck in your pspm ii
Do our best for our best result ok! ;)

oke..dah habis aku melalut banyak2 kat atas ni..
trimas semua ya sebab sudi baca entry aku yang panjang berjela2 ni.. ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...