mulakan dengan

mulakan dengan

Wednesday, April 06, 2011

post 119~ langkah pertama!

assalamualaikum readers!
cerita hari ni adalah cerita berani mati..(tapi takkan mati pun..haahaa)
hari ni aku dah buat satu tindakan ynag sangat drastik..
mesti kalau korang tahu, korang akan terkejut..
so, better aku tak payah cerita kat sini kan kan?
kalau yang dah tahu tu, keep it as our secret oke!
im count on you..
kalau yang belum tahu tu, i will tell u as soon as possible
kalau perkara ni dah betul2 sure! haaha

okeh! setakat ni saje lah entry ku kali nih
lain kali aku sambung balik k!

2 comments:

Nas said...

pergh.. unik la post ko... ade tulis title post nombor ke berapa... hehehe.. bagus2... im waiting~

miss pija said...

eeh..ye ke? ni pun aku ciplak idea drp member kamcing aku..cuma dia buat cara lain skit..melalui cara ni, baru lah aku tahu dah berapa post yang aku buat..heehee
time kasih..what are u waiting?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...