mulakan dengan

mulakan dengan

Monday, June 06, 2011

post 138~ apa kata anda?

assalamualaikum and salam sejahtera guys!

first2 sekali aku mahu mintak maaf sebab dah lama gila2 tak update belog aku yang buruk ni
agak2 kalau rumah, dah bercucu cicit kot labah2 dok bersarang.


hari ni, aku nak mintak pendapat korang la kan
kalau korang jawab sendiri (cakap sorang2 depan laptop anda),
aku pun tak kisah sangat. lalalala~

first sekali aku nak tanya korang pernah tak dapat kawan yang bertalam?
bukan talam yang untuk angkat air or something yang macam tu ya adik2
tapi yang aku maksudkan ialah "talam dua muka"
tapi, kalau bagi aku bukan setakat dua muka
tapi bermuka-muka dah..
kalau dah talam tu memang talam lah kan.

kalau yang pernah kena, maybe(maybe ya. bukan pasti) korang akan cakap korang serik kan?
pasti korang dah taknak dah dapat kawan yang macam tu kan?
atau aku boleh cakap "backstabber" lah kan?
depan cakap lain, belakang cakap lain.
depan kita bukan main manis mulut bercakap pasal kita
tapi belakang kita..peeerghh!
TERBAIK lah dia punya kutukan SPECIAL untuk kita
yang ni aku paling hangin! aduh!

aku yang malas nak ambik pasal hal orang lain pun dikutuknya manusia2 tak bertauliah ni.
(ke aku ni jenis yang suka ambik tau hal orang?-->tolong bagitau status aku macam mana ek)
ada sorang manusia ni..member yang agak rapat dengan aku (tak de lah sampai aku bawak balik umah),
boleh dia mengutuk member seketawa dengan dia(member sesedih tu aku tak taw la jadi ke tak)
alahai...! kalau dengan aku dia boleh kutuk member dia tu..
dah tu aku? mesti lah panjang lebar lagi kan kan?

rasa sedih + terkilan yang amat lah aku bila aku dapat member macam ni
aku harap member2 yang aku kenali sehingga kini, takde yang bertalam ya!
korang bayangkan ya..
aku boleh jadi moody whole day disebabkan dia mengutuk member dia..
tu dia kutuk member dia kat aku..
kalau aku tahu dia kutuk aku kart member dia tu?
boleh jadi tak bercakap terus aku dengan dia!
bernas tak idea aku ? haakhaak.


Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...