mulakan dengan

mulakan dengan

Wednesday, February 02, 2011

post 87~ hari pertama cuti

hari ni, sampai kat umah around kol 6 pagi..
fon maxis mati sbb out of battery.. jeeemm! -.-
then amek fon celcom kol madam mummy suh datang amek kat stesen bas..
law ikutkan aty, nk jalan jew balik umah tu..
tapi sbb time tu terlalu awl, aku mematikan niat nk balik jalan kaki
takut aku nk jalan sorang2..
dah la jalan sunyi sbb masih pagi..SUBUH pun x masuk wktu lagi time aku arrive kat stesen tu.

sampai kat umah, tunggu org azan subuh dulu n solat..
lepas tu sambung tido balik..heehee
letih giler.. sakit badan rase..
tapi memang best r bas yg aku naik tu..LUAS giler....
BAS EXPRES PERDANA..sit dya lam bas tu ada 3 sit je..
sbb tu lah bas tu luas..

sedar2 balik kol 11 lebih..tu pun madam mummy yg kejutkan..
law nk harap kan aku? zahor kot baru bgn..haahaa
letih giler wey...rase nk tidow je sepanjang hari..

then mak aku start enjin kete n menuju ke sebuah bangunan yg amat aku kenali..
huh! -.-
pegi klinik..madam mummy bimbang kan batuk aku rupanya..
maklum lah..dah sebulan batuk aku x kebah2 lagi..
ibu mana la yg x bimbang kan anak nya kan3?
thanx mom! luv u mom <3
mak nya bukan main bimbang..tapi anak wat muka toya je..haahaa
walhal tuan punya badan yg menanggung rasa sakit nya..
maklum lah aku x brape nk kisah sgt hal2 mcm ni..
**bajet kuat lah konon nya.. ^_^

DR tu marah aku...DAMN!
dya cakap kenapa sebulan batuk baru nk datang?
aku senyap x berkata apa2..malas nk jawab..
tapi my madam mummy yg tolong jawabkan..
ayat bekup lah konon2 nyer.. hee3
dr tu bagi 3 jenis ubat..
1.ubat antibiotik
2.ubat selesema
3.vitamin
berzaman lah aku nk habiskan semua ubat2 ni..
before sampai kat kete, madam mummy dah WARNING awal2!
"makan ubat antibiotik tu ikut timing dya..jgn nk makan ikut suka aty je"
xjadi lah planing aku.. haahaa (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...