mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, February 11, 2011

post 94~ perlu ke abaikan kawan?

entry kali ni aku ingin meluah kan perasaan aku yg bercampur baur..
sedih, marah, kelakar..
semuanya ada..

firstly, yang menjadi persoalan lam kepala aku skang ni 
perlu ke kita mengelak atau lebih kurang membenci kawan kita
hanya semata2 kerana kita baru je nak dapat kawan laki?

oke!maksud aku di sini ialah..
perlu ke seorang perempuan tu
merenggangkan perhubungan dya ngan kawan dya hanya sbb dya dapat kawan ngan laki?
laki yang aku maksudkan kat sini, bukan sekadar kawan biasa..
tapi agak rapat sikit..
lebih kurang macam pakwe tapi bukan pakwe..
laki tu ambik berat semua pasal dya..

alkisahnya begini..
aku ada kawan..
n kami sentiasa bersama time kelas..
n pada suatu hari, dya ada sorang kawan laki..
semakin hari semakin aku perasan yang dya makin menjauh ngan kitorang..
mana tak nya..
biasa belajar bersama..
alih2, ada time tu dia sorang je yang x bersama ngan kami
memang la pelik!
time tu, aku still tak syak wasangka apa2..
sampai lah aku denga this word dia cakap kat kawan aku yang sorang lagi..
 " kenapa kaw ikut aku?"
aik??menjadi tanda tanya bagi aku time tu..
bukan apa, sbb biasa nya kawan aku yang sorang lagi ni selalu je ikut dia..
tapi kenapa baru hari ni baru dya suarakan?
nak dikatakan gurauan, aku tak dengar sebarang nada gurauan dalam percakapan dia tu..
then, kawan ku yang sorang tu, datang la kat tempat aku..
then aku tanya la dya..
"kenapa dya taknak duduk skali ngan kita?sedangkan kita yang duduk dulu"
"xtahu la..mybe dya nak duduk ngan org tu kot" **ada nada gurauan sikit

aku tak ambik kisah pun lau dia xnak kawan ngan aku..
ini adalah ayat power yang aku dapat drp kwan suka duka aku..
"LIKE I CARE!!"
tapi yang menjadi masalah nya, dia akn mencari jugak aku lepas tu..
aku tak suka mcm tu!!
what type of people like that??!!
ingat aku ni bola ke?? sampah ke?? anak patung ke??
sesuka hati je nak kawan ngan aku..
rasa nak kawan..kaw kawan,..
kau rasa taknak kawan, kaw tinggal or lebih tepat lagi kaw buang mcm sampah!!!
eeeeyyyhh!!!!! sorrrryy skit ye!!
im not that type of person!!
im sensitive with frenship oke!
u must know that!
daripada kaw buat aku mcm toy kaw, better xpayah kawan terus laaa!!
gggrrrrrrr!! >:(

aku pun ada kawan laki gak..
tapi xde lah sampai mcm tu sekali..
ramai je yang ambik berat sal aku..
bukan aku nk berlagak  yang ramai org yang ambik berat sal aku..
tapi, aku rasa, seramai2 org yg ambik berat sal aku tu,
aku xpenah nak abai n buang kawan aku sendiri semata2 hanya kerana laki tersebut!!
so, sorry to said u are not profesional to control ur feeling.


p/s : sory, aku rasa entry ni contain perasaan marah yang agak mendalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...