mulakan dengan

mulakan dengan

Wednesday, February 09, 2011

post 93~ keinginan

tiba2 rasa tefikirkan somtim..
aku amat2 teringin kan sebuah kamera..
bukan oranng punya ya! tapi kepunyaan aku sendiri..
tapi x tahu lah bila hajat ini akan tercapai.. --.--
dah la kamera yg aku hajat2kan ni bukan sebarang kamera..
kamera DSLR jieee! *intonasi mcm cerita cuti2 cinta
 bagi yg x tahu apa itu camera DSLR..
ni dya gambar nya..

sekadar gambar hiasan
 kalau pun aku x bleyh dapat kan camera yg mahal tu..
aku rasa paling2 tidak aku nk sebuah camera digital...heehee
aku tahu camera DSLR tu bukan sehinggit dua ye!
ianya berharga mencecah berpuluh2 ribu utk complete set..
aduh! mak aih!! mana lah aku nk cekau duit banyak tu?
usah kan aku, mak ayah aku pun confirm x leyh nk tunaikan gak permintaan aku tu..
tapi, law juz camera digital biasa, mybe aku ley usahakan untuk dapatkan nya..
bukan x cukup ngan fon camera yang aku dah ada..
tapi, gambar yg di ambil from camera betul2 camera lagi cantik n comel n so on.. ^_^V
sekadar gambar hiasan
p/s : harap keajaiban akan berlaku..
ada org akan bagi hadiah kat aku nanti beday aku ni!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...