mulakan dengan

mulakan dengan

Thursday, February 03, 2011

post 89~ balik cuti untuk makan

balik cuti raia cina ni..
drp 1hb hingga 6hb..tapi aku balik 5hb malam lagi..
sempena aku balik ni..
aku makin membulatkan diri..
ahaks! dah la duk kat kolej pn dh makin membulat..
smpai2 kat umah, banyak pulak majlis makan2 yg aku perlu pegi..
hai! seronok betul!
utk hari ni act ada 3..tapi yang aku pegi 2 je..
sbb x sempat nk kejar masa..
sema majlis pun acara dia lam masa lebih kurang je..
so, aku pegi je mana2 tempat yang aku sempat peagi..

perancangan esok pun ada 3 tempat jugak yg aku kena pegi..
haih! tempat mana yg aku x sempat pegi pulak x tahu la..
rase bersalah pulak law aku x g mana2 majlis yg diorang ajak nnti..
1st, umah cukgu aku sejak aku kecik lagi..(cikgu skul rendah)
2nd, umah kawan aku,umjah tu lebih kurg dekat jew..xde lah jauh sgt pun
3rd,umah kwan aku jugk tapi yg ni jauh sikit...
tapi aku pegi jugak kot walau mcm mana skali pun.. hee3

aih! asyik program ngn kengkawan jew ni..
bila aku nk spend masa ngn my abam?
bila aku nk 'rasa' duit dya?
bila aku nk suh dya belanja?
bila aku nk kikis duit dya?
haakhaak
**semuanya niat yg x baik..heek3

aah! x kisah lah mcm mana pun..
yg penting, hari ni aku dah pun jumpa my abam..
rindu aku pada dya dah pun terubat..
tapi sayang, time dya sampai kat umah, aku xde..
aku g umah kwan aku.. jemmm! =.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...