mulakan dengan

mulakan dengan

Wednesday, February 23, 2011

post 99~dah tak kenal

before aku wat entry ni,
act aku tak tahu nk tulis sal apa
dah lama x berblogging
n tambah2 plak, skang tengah bz nk study *konon

now i would like to tell something about fren
kat sini aku nk sertakan pics..jom tengok!


**sbenanya aku ambik pic ni drp blog org lain masa blog walking tadi..heehee
oke skang, pics kat atas ni bagitaw frens ibarat kasut kan?
kawan aku xde lah sehina tu..
maksud aku kat sini, law kawan tu xde,
mcm x lengkap lah perjalanan hidup kita..
dah paham? jangan salah paham lagi ek?

berbalik kpd tajuk entry aku kali ni.. DAH TAK KENAL..
bukan aku yang dah tak kenal kawan aku..
tapi aku yang disuruh wat mcm tu..
ARE U HAPPY?
i will go on with this if this is what U really2 want from me
n if this can make U happy..
hope U will happy with UR life now..

di sini aku nk wat pengakuan..
NORSHAFIZA DAH TAK KENAL KAU LAGI!!!

P/S : this entry is special for U!
MNFA is for U..

thanx for reading! come again! ^_^

4 comments:

::ika midorie:: said...

aku ko pija????aku mitop maaf la kalu mg kesok ati nga aku ko

miss pija said...

xdop kaitan ngan sep2 kitow pon.. jange bimbe. aku x kesok ati pom ngan mu.. ko mu adow wat gapow sapa mu sero bersalah tu??

nuraimidarus said...

MNFA? let me guess.
ermm. i think i got it.
tapi.. betul ke? lau salah malu je. :p

miss pija said...

who? tell me.. law takut malu.. msg je kat saia ye.. ;)
law salah pun xpe..tp awk kena blanja saia.. n law awk betul, saia belanja awk.. ok? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...