mulakan dengan

mulakan dengan

Thursday, February 24, 2011

post 100~cukup!

haaa!!
hari ni, post aku cukup umo 100 hari..
(padahal da lama da 100 hari..)
maksud aku poost yang ke 100..heehee

oke kita biarkan yang tu dulu..
hari ni aku nk cakap2 lam beday aku yang bakal mendatang..
haahaa **excited ngan beday..mcm budak2!
act, ak nk tanya je..law dapat bonus drp celcom tu,
maksudnya terus dapatguna ke mcm mana?
padahalnya beday aku belum tiba lagi..
beday aku still lam 2 3 hari lagi nk sampai..

tapi pagi tadi,
"grrrr..grrrr" **vibrate
"1 message received "
 "selamat hari jadi! bla bla bla...sila hantar bday ya utk terima bla bla bla.."
so, aku send la "bday ya"
pastu "grrrr..grrrr"
"1 message received " sekali lagi..
"bonus hari jadi: terima kasih! nantikan ganjaran bla bla bla setelah anda 
menerima mesej bonus pada harijadi anda."
noktah..sampai situ 

yang menjadi masalah nya skang..
yang aku membuatkan aku x paham..
bonus tu bley guna terus ke ?
kalau x bley, kenapa dya da antar before tarikh dya lagi? 

--plez give me feedback--

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...