mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, February 26, 2011

post 102~ apa harus dibuat?

comelkan pic baby ni..heehee
skang ni, aku bukan nk cerita sal kecomelan budak ni..
**ada ke lam bahasa melayu KECOMELAN tu? lantak la..
tapi aku nk cerita sal lam kepala otak aku skang ni..
perlu ke tak perlu?
apa dya?
heehe..yang tu hal rumah tangga aku..
**aik? dah berumah tangga ke aku?
aish!! asyik merapu je aku ni..huuhuu

oke2..be serious..
perlu ke tak perlu aku berterus terang?
masalah nya skang kami berjauhan..
dan kami perlu face to face untuk selesaikan perkara ni..

so, aku ambik solution nya,
aku call jew..
bagitaw segala nya..
supaya dya jadi sedar akan keadaan sebenar..
(walaupun dya dah sedar sikit2)

im sorry my fren or give u to know all of this.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...