mulakan dengan

mulakan dengan

Thursday, February 17, 2011

post 97~im going on camping

hello readers!
hari ni mood tengah baik coz tenet sangat2 good behavior..

hari ni aku nk cerita sal aku nk g camping hujung minggu ni
so, xleyh la aku nk update belog hujung minggu ni..
tapi x pe..nnati aku ngan pengalaman yang banyak..
bleyh la aku story2 kat korang ye! heehee ^_^
aku g starting 18/2 hingga 20/2 2011
tempat yang aku nk pegi i ialah TAMAN PERTANIAN , KUANTAN, PAHANG.


flying fox
 lam tentatif program camping aku tu,
ada banyak aktiviti2 yang menarik...
sehari lepas sampai tu, ada aktiviti flying fox..
aku x penah rasa lagi mcm mana main menda alah ni..
aku g camp ni lah nk rasa ni.. **excited2!

thenlam jadual dya ada tulis "water rafting"
first2 aku baca.. aku cakap.."menda water rafting ni? aish!"
(org katak bawh tempurung mcm aku memang xtahu benda lah ni semua)
then, balik tadi, before aku update belog ni,
baru lah aku tahu apa itu water rafting
mencabar giler aktiviti2 yang dya suh wat kat camp nnti tu..
sangat2 x saba nk tunggu hari esok menjelma..
ni dya gambar water rafting tu..

water rafting

p/s : hopefully i can have fun di sana nanti..
dah lama giler tinggal aktiviti2 lasak ni sejak2 lepas SPM
ni baru nk mula balik.. --.--

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...