mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, February 06, 2011

post 91~betul ke first love susah nak lupa?

korang penah x merasa cinta pertama?
mesti penah kan3?
kalau x penah tu jgn sedih jgn bimbang..
kelak anda pun akan merasa..cuma masa je yg datang lambat sikit..
samalah mcm aku..haakhaak..**xpenah rasa apa itu cinta..
tapi aku penah merasa menyukai seseorg! oke fullstop! xnak citer panjang2 sal tu..heehee

yg aku nk cakap skang ni sal first love la..
betul ke org cakap, lam banyak2 percintaan kita,(bagi yg da banyak bercinta)
cinta pertama kita lah yg paling kita x bley nak lupa..
betul ke? sory , aku xtahu menahu pasal ni... juz nk mintak pendapat korang2 jer..
kalau yer, kenapa ek?

mybe betul kot..sbb aku penah menyukai seorang hamba ALLAH ni..
cuma dya je yg xtahu bahawa aku suka kat dya..haak3
ni lah yg di panggil cinta bertepuk sebelah tangan..kan3?
xbest pun mcm ni..yg lagi best law org yg suka kat kita..^_^

mak aku cakap, law nk kawen, kena cari org yg sayang kita bukan kita sayang org..
(**aish! dah cakap sal kawen lah plak..bukan maksud gatal, tapi peringatan utk diri aku sendiri gak)
sampai skang aku xjumpa lagi.. *gatal!

ada org cakap plak, kalau dah kita suka kat seseorang tu, 
apa yg kita buat, semua rasa mcm xkena jeer..betul ke?
(**xpenah jadi pun kat aku --.--)
kita akan rasa hepy bila org tu contact kita.. betul x?
(**haa!yg ni ada lah jadi kat aku..haakhaak)
then, kadang2 asyik teringat kat dya..
**eh eh eh! betul ke? x perasan lah plak.. =.=

p/s : sory ya geng!
sbb korang terpaksa baca entry agak jiwang2 skit kali ni..
kalau x keberatan..please leave ur comment.. thanx..! ^_^

2 comments:

lensa hitam.putih said...

betol, 1st love susah nak lupe,

miss pija said...

oke.. aku x penah rasa lagi.. ^__^
so, aku terselamat.. haak3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...