mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, February 26, 2011

post 103~ hepy born days SHAFIZA!!


hepy beday to you!!
hepy beday to you!!
hepy beday to NORSHAFIZA..
hepy beday to you!!
semoha panjang umo n murah rezeki n ceria selalu n....
**law nk bagi ucapan memang banyak..x abih..heehee =p

hepy beday for myself!!
heehee..
saje je wish awl2 takut2 line tenet xde malam nanti.. =)
jangan la cakap aku terlalu excited nk smbut beday plak ya! ^_^
n my bff dah pun wish awl2 kat aku melalui blog..
yang tu pun dya cakap dya takut xde line tenet nanti..
ni dya fren aku yang da wish kat aku awl2 lagi tuh..
ni time pipi dya tengah bulap lagi..
skang pipi dya da tak bulap lagi..heehee
**jangan marah tuan punya badan yer??
ni dya beday wish dya kat aku..heehee
comellah kucing tu..heehee
tiba2 jadi teringat kenangan zaman form4..
akku dikenakan oleh diorang time beday aku..
dah la satu bilik berpakat nk kena kan aku..
semua satu bilik ada 14 org termasuk aku..
mana nk lawan 13 vs. 1
memang la aku yang kalah.. huuhuu
thanx to all my fren..
masa form 4 tu la first time aku sambut beday aku walaupun x seberapa..
sampaikan aku nangis2 sbb terharu..
diorang semua ingat aku nangis sbb aku terkena..
taaaaak!! aku nangis sbb xpenah aku disambut beday since i was young
when i was 16 is the first time!!
masa umo 12 tahun, kawan aku bgi hadiah je..
dya bagi nama yang di pintal ngn benang tebal tu..
thanx syikin!!
thanx my roomate!!!
aimi, piqah, pya, aanis, sue, ayu, yanie, epy, syarah, biha, mc'dah, hanun,n mimi..
ni lah diorang semua..
depan dari kiri : aimi, sue, piqah, biha, aanis, epy
belakang dari kiri : hanun, aku, mc'dah, pya, yanie, syarah, ayu
sory lah pics kabur skit..sbb yang asalnya kami ada pic yang dah dicuci..ni kira ambik gambar atas gambar la ni..sbb tu jadi bluur..
lepas ni, aku nk share apa plak jadi kat aku pasni..
heehee..
sbb entry ni pasal my past..
lepas ni, entry about my future or coming event..
haahaa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...