mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, February 27, 2011

post 104~ seronok ny hidup!!

nk tahu kenapa aku cakap hidup seronok?
sbb..ari ni..ari minggu..
n aku buat keje sambil mengadap lappy..
law banyak keje drp tengok lappy xpe gak..
tapi ni banyak mengadap lappy drp buat keje..
then, makan..
"memang heaven lah hidup"
dah la exam dah nak dekat dh..
aish!! sedar lah sikit diri kamu tu pija ooi!!

haaa! kat sini nk bagitaw apa aku wat ngan lappy aku
sampaikan aku bley melekat ngan dya..
heehee
sampai kan ngah wat keje pun tengok2 + jeling2 dya..
tapi bagus jugak sbenanya aku intai2 lappy sbb aku membaca
bley la aku tmbah kamus bahasa lam kepala otak aku ni..
bley la aku taip lebih banyak entry lepas ni.. haakhaak ^_^
tadi aku usha blog ni..blog cik Elia

xhabis aku nak baca semua entry2 beliau dalam masa sehari je..
punya lah banyak entry2 beliau..
cuba bayangkan entry blog yang tlah wujud since 2009 lagi!!
memang xterkira laa!!
nk tahu mana part yang paling menarik minat aku untuk mebaca blog beliau?
part perkenalan beliau ngan mr. Apex nyer..
atau beliau memanggil nya sbg MIA..
(sorry cik Elia sbb panggil incik abang cik Elia ngn panggilan tu jugak..heehee)

apa yang membuat aku tertarik ngn blog dya 
n ngan diorang dua org ni ialah...
jeng jeng jeng..
sbb dua2 orang tu skang tengah menetap kat temapat aku tinggal..
heehee..di mana?
KELANTAN laa..tambah2 ada entry yang cik Elia cerita pasal UPTOWN kelantan tu..
heehee..mana lagi law bukan WAKAF CHE YEH..
bangga gak rasa nya law ada org femes tinggal kat tanah air kita ni yer..
saia memang envy ngan Cik Elia..*juz kidding
tambah2 selepas saia membaca entry2 perkenalan mereka..
soooo sweeeet!!!

lepas aku follow dya punya blog,lagi lah aku tahu perkembangan diorang..
aish! serious jelous sbb ley g jalan2 jauh..huuhuu
(bila agak nya turn aku plak)
blog dya pon cantik + simple je..
sejuk mata memandang..(eeh macm seorang mak tengok perangai baik ank dya plak)
(*sorry cik Elia ambik pic drp pakcik google tadi..)
comel diorang kan kan?
sbenarnya aku still tertanya2 berapa umur cik Elia ni..
law cik boypren dya tu aku tahu laa..
sbb umur Fahmi tu muda setahun drp abg aku
n abang aku plak minat giler ngan Khairul Fahmi tu..
mana tak nyer aku tahu..heehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...