mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, October 31, 2010

post 34~dah bagitaw

beberapa hari lepas..
mybe lam 29/10/10 kot..
aku telah melakukan sesuatu yang berani as a girl..
huuhuuhuu
mybe korang xkan rasa perbuatan aku ni sesuatu yang berani kot
tapi bagi aku memang berani walaupon x terang2an

pada 29 October 2010::
aku bgtaw 'dya' suh dengar lagu fevret aku
n aku suh dya hayati..
then aku bgtaw dya, yang lagu tuh, bley tak law aku tujukan kat dya.. ^_^
'dya' tanya "bakpo??"
aku jawab.."think it by urself"
n aku tanya dya smpai akal x nk pk??
then dya jwb, "sampai kot"
aku dapat merasakan bahawa dya mulai memahami apa yang aku cuba sampaikan kat dya..

ada ke budak pompuan meluah kan perasaan kat budak laki??
law ada,apa panggilan yang biasa orang bagi kat pompuan tu ah?
mesti panggilan yang x elok kan3?
sebab pompuan tuh wat sesuatu yang orang lain x buat..
tapi, setahu aku, Siti Khadijah lah yang melamar Nabi Muhammad s.a.w.
................................
da xtaw nk cakap apa da..
-end-

thats all!!
chil2 yaw!!

3 comments:

atiqahrazali92az said...

isy....amboi dah pandai bercinta2 ek pupu ak skang...lek r stdy lu.........ak phm sya......tpi sbr lu....

atiqahrazali92az said...

sape kah lelaki yang telah mnjthkan keegoan spupu ak ney???

miss pija said...

xdop2.. xdop jatuh2 eh.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...