mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, October 24, 2010

post 30~talking nothing



u r always talk about us!!
r u satisfied??!!
u talking bout me wth her,
but when u r with me, u r talking bout her
u think is it oke to talk about frens at their back??
i dont think so..
im sorry, i dont think to join ur group.
u can talk,n im listening
but i wouldt adding ur "talk"
it can be call as BACKSTABBER !!
yes!!
sure!!
that is the best nick name can be given to u
did u think u r perfect??
did u think i like u r talking bout me at my back??
did u think that i like to hear u saying something bad bout my fren??
ur wrong!!
im not that type..
im not the type that u can gather n talking2 about someone mistake..
NO ONE IS PERFECT IN THIS WORLD!! OK!!
u are also not perfect!!
dont ever think that u r perfectly borned!!

yes. i admit that i'm also are not perfect..
i didnt say that i'm perfect
as i have said "no one is perfect in this world"
i'm also a creature in this world
so i'm also not that perfect

oke!
i know what..
u are talking bout someone that u are not satisfied with..
TAPI!!!!!!!
takkan lah kes sebesar zarah pon awak nak ambil kisah jugak..
itu saya dan dya punya hal lah..
bukannya kami kacau kamuh pon!!
lain lah kalau kami kacau kamuh..
boleh jugak kamuh nak mengata sana mengata sini
da prob now is..
u are "too concerned" !!
u know?? TOO CONCERNED !!
small matter pon nak ambik wat kes..
law kamu jadi lawyer, sah2 memang banyak kes yang akan naik ke mahkamah..
coz kes kecil nakkan engadilan..tuan punya badan x ambik kisah pon
hakim pon akan pening n naik muak tengok muka awak
sebab asyik2 tengok muka awk jew law naik court
hakim pon naik cemuh!!
taw tak CEMUH!!!
awk kenal tak perkataan cemuh tuh?

selama ni saya xtaw yang awk pon ada bercakap tentang saya kat blakang..
mybe saya "percaya" kat awk
i think nothing yang awk x satisfied ngan saya
RUPANYA
ada jugak..i never have such this experience
sebab tuh la saya xtaw..
kawan saya tuh memang dah taw.
sebab tuh dya taw apa yang awk cakap ngan sya

tapi saya??!!
xtaw satu hapa pon
awk cakap ngan dya,
dya wat xtaw,
dya x bgtaw saya yang awk cakap sal saya kat blakang saya
sedangkan saya bgtaw dya yang awk cakap sal dya kat blakang dya
sampai hati dya tak menyampaikan apa yang saya ada sampaikan kat dya
hari ini baru terbongkar semuanya
itu pon saya bertanya kpd dya
law x....HARAM dya nak bgtaw
ntah2 xkan bgtaw sampai habis matrik
saya bgtaw dya yang awk ada bercakap sal dy pon sebab saya pk
i'm her BEST FREN here
i dont want anything misunderstanding between her
i know her better than u, that's y aku x ambil kisah sangat ngan apa yang kaw cakapkan

sekarang aku ngah bengang+marah sangat2!!
tapi aku xmau tunjukkan
coz aku dah lama dapat tittle "pemarah"
lam kalangan korang
YES!! I ADMIT IT!!
aku pemarah law potong percakapan aku!!
aku pemarah law kaw cakap sal aku(mengumpat)+kutuk aku !!
ya!! aku memang marah ngan kaw!!!!
tapi hati aku cakap SABAR~~
aku akan dengar cakap HATI aku
orang cakap ikut hati mati,
law aku x ikut kata hati aku skang ni,
mungkin kaw yang akan mati!!!!

KENAPA??
KENAPA??
KENAPA??

now, really willing to cried.. 
i want my mom hug!!!
kan bagos law hujan..
aku bley nangis sepuas2 hati dalam hujan tuh
xde orang yang akan tengok aku nangis lam hujan tuh..


(alhamdulillah aku x mencarut walaupon aku marah2)
oke thats all for today!!
chill2 yaw!! (xley nak chill rite now,tp tulis jew la)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...