mulakan dengan

mulakan dengan

Monday, November 01, 2010

post 35~hujan!


hari ni.. aku kuar ngn ma aku..
pegi beli my stuff..
disebb kan ujan, so,bawak la payung..
masa nak masuk lam MYDIN, aku letak the umbrella kat tempat letaknya..
then, aku masuk..
selesai sahaja membeli belah kat dlam uh,
aku kuar n cari payung aku..
XDE!!!
eh, bley plak pak gurad yang ada kat ctu tanya aku cari ape..
aduh!! mangkuk btol lah pak guard tuh..
da taw org dok kat tempat letak payung, mesti lah cari payung,,
bley plak dya tanya,,
then lepas tanya, bley plak dya blah camtuh jew..
bapak SAKIT ATI !!! 
uh..!!
menyesal aku bawak payung kuar drp keta tdi..
da la umo payung tuh x sampai 1 hari pon lagi..
abah aku baru beli pagi tadi kot..
tup tup.
petnag dah kena bedal kat orang..
adoy!!
memang rezeki pencuri lah tuh..
"TIME KASIH" ye pencuri kerana ambik payung yang ada kat luar tuh..
macm taw2 jew yang aku ada beli payung baru kat dalam uh..
tapi payung aku beli tu, xde semahal payung yang abah aku beli..
payung abah aku beli lagi mahal n berkualiti drp payung yang aku beli..

oke! thats all!
chill2 yaw!! (walaupon mood ngah marah)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...