mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, October 15, 2010

post 17~i miss u now!!

i really2 need u by my side now..
i feel like i want to cry..(my tear has flow now)
i want to hug u...
i want to kiss u..
i want to stay by ur side..
i cant face this alone..
i want to call u now..
but i dont want u feel woried bout me..
enough already i make u worried when i call u on the phone n crying..
i dont want to tell u that i want to cry anymore..
i know, u have suffer to grow me up..
its hard for u to grow up  a daughter..
this daugther tak dengar kata..
selalu buat kamu marah..
selalu buat kamu membebel..
kalau kamu suh saya buat sesuatu,, susah saya nk segerakn nya..
saya mintak maaf..
memang tabiat saya tidak menyegerakn sesuatu..


tapi ada sesuatu yg buat saya tau kamu sgt memahamiku..
apabila saya kata saya nk nangis,kamu akan terus call saya..
kerana kamu tahu, kalau saya mahu menangis, sya xkn dapat menahan nya..
saya perlu lepaskn nya..


sekarang,..
saya xnk bgtaw kamu yg saya sedang sedih..
sya sendiri pon xtahu kenapa saya terasa begitu sedih sekarang..
mungkin saya ridukan kamu..
cukup lah sudah kamu tahu yang aku ok2 saja dok kat sni..
bley makan minum..
bley tidur bangun..
bley study semua..
walau pon sebenarnya saya x bley..


maafkan saya ma....!!!
saya terpaksa menipu ma kerana saya x mau ma risau..
cukup!!!
cukuplah saya dah ma buat ma risau semasa saya menangis di phone ary tuh sampaikan ma terpaksa datang ke tempat saya yg jauh ini(mengambil masa 5-6 jam utk sampai) utk pastikan yang saya dah ok...
saya mintak maaf ma!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...