mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, October 23, 2010

post 28~sedar diri ya!



okeh..now i'm writing about it again..
about <3(love)

for sure i love my mom and dad!!
and also my family..
beside that, i also love someone others..
tapi aku blom bgtaw kat dya..
haahaahaa
its is really weird plak law pompuan yang cari laki kan???
ada istilah terbaik untuk kenyataan ini
seperti "perigi mencari timba"
biasa nya timba yang aka cari perigi
(perigi=pompuan..timba=laki)
insyaallah..aku takkan wat camtuh..
^_^
sbb, biasa nyer laki yang akn cari pompuan..

so, kepada pompuan2 yang da ada yang menyayangi tuh,
HARGAILAH orang yang menyayangi kamu tuh,
jangan lah plak nak main2 kan perasaan mereka..
mereka pon manusia gak.
ada hati n perasaan.
cubalah bayangkan law anda berada di tempat mereka..
xke hancur hati anda??

and kepada laki2 yang dah ada menyayangi tuh,
cuba2lah untuk stick to one ya!
jangan lah nak mengada2 nak cari 'spare'
nnti kantoi kan susah..
mulalah acara pujuk rayu..
esh3..

manusia2
memang beginilah manusia,,
xpernah nak bersyukur ngan yang apa yang dah diberi/dikurniakan kepada kita
sentiasa mahukan lebih



kepada yang still single,
jangan rasa anda xlaku or anda x cantik or anda jual mahal
nak kata xcantik, sudah termaktub "manusia adalah sebaik2 kejadian"
dont worry, law da ada jodoh xkan ke mana..
cuma yang membezakan ada masa nya sahaja samada kejap atau lambat
disebalik kejadian yang berlaku pasti ada hikmah nyew..

jika difikirkan secara positif,
mungkin Allah menyayangi kita..Dia xnak kita jatuh ke kancah maksiat.
Dia tak nak kita bergelut nagan dosa yang kita mungkin tak sedari,,
SO, dont be SAD!!


sememangnya akuh tak pernah ada experience pasal benda nih semua
(mesti korang cakap camni : cakap aje memang senang law xkena pd batang hidung sendri)
tapi aku tulis semua ni yang aku daripada pengalaman terkumpul..
aku kumpul pengalaman kawan2 aku
(samada yang aku tahu cerita secara terperinci atau tak)
alhamdulillah..mybe Allah nak aku terokai dulu liku2 nya..
(ayat koya jah hk lebih..haahaahaa)
it's oke law aku still in da tittle "single"..
lagipon aku pon memang x berapa berminat nak masuk ke alam ini..
kebanyakan kawan aku tak percaya yang aku belum pernah memasuki alam ini
adakah ianya pelik??
ya!! sampai kini..
umur aku yang dah mencecah 18 tahun dan bakal berumur 19 pada akhir bulan 2 nnti,
belum pernah aku mengalami pengalaman ini..
tapi kebanyakan kawan aku still tanya aku mcm mana
nak solve prob in relationship diorang..
(tak kisah lah samada aku tak pernah in relationship pon asalkan,
aku tahu macam mana nk solve prob;melaluui prob my frens)
nak tahu bout me??
tengok pic kat atas..
THAT'S ME!!
"TRUST ME WHEN I SAY I LOVE U, BECAUSE I REALLY MEAN IT"

aku lebih cenderung hendak kawan lagi..
tapi xtaw lah kot2 ada yang berjaya membuat aku
tukar fikiran
(aku salute kat sapa yang berjaya tuh) ^_^
TAHNIAH!!



okeh! thats all..
chil2 yaw!! ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...