mulakan dengan

mulakan dengan

Tuesday, October 19, 2010

post 25~selesai dua!

kimia kertas 2!
tamat pada kol 11 pagi tdi..
peratusan yang aku dapat buat, xtaw r nak kata brapa bnyak ..
bnyak yang merapu kot..
haahaahaa
xpe..yang penting aku dah puas aty ngan apa yang aku telah buat,, ^_^
so, untuk paper kimia, tamat sudah!
now to concentrate to other subject.. \(^_^)/

pengajian kejuruteraan mekanikal kertas 3!
section A : jawab satu soklan sahaja
pilih samada lukisan mekanikal @ awam
aku mmbuat pilihan lukis lukisan awam walaupon aku ambil kos mekanikal
aku teramat pening semasa exam tdi..sampai terpaksa memilih lukisan awm..=.=
section B : jawab satu soklan sahaja
pilih samada elektrik @ elektronik
sudh pasti elektrik menjadi pilihan aku..
tengok jew lukisan elektronik, terus xtaw nk wat apa ngn lukisan tuh.. =.=
so, jalan penyelesaiannya, ambik yang senang skit..
walaupon for sure takkan dpat markah penuh kat ctuh..


oke thats all..
cill2 yaw!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...