mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, October 16, 2010

post 22~apabila tension





come travel trough
my blog
about tension
(it's about how i release
my tension)
[tak nak baca pon xpe.. like i care]


 peace v(^_^)v
inilah yang akuh hadap kalau akuh tension
iaitu MAKANAN!! 
i like to eat very much..
most of 24 hours in a day, it full fill with EATING
ini lah antara makanan yang "melayan" kerenah saya untuk menghabiskan  
tension saya apabila saya penat study or something yang saya sendiri pon xtaw kenapa saya tension..







inilah makanan yang saya dapat daripada mak saya
semasa beliau datang pada hary rabu yang lalu..
13/10/2010
THANX MA!!
<3 LUV U MA!! <3

dengan makanan2 semua ni..
sedikit sebanyak,(walaupon x bnyak)


                                                      dapat releasekn my tension..



okeh!! thats all..hanya nk bgtaw cara saya reles tension saya
chill2 yaw!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...