mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, June 26, 2011

post 146~ lagu yang buat aku teringat kat someone

assalamualaikum and salam sejahtera readers!

aku search lagu yang aku nak dengar kat youtube.. then, aku pun terfikir nak dengar lagu sahabat selamanya daripada Padi Band.. ni aku sertakan video lagu Padi tu.. korang hayati la lagu ni elok2 ya.. heehee aku sampaikan menitis air mata masa first2 dengar lagu ni.. aku teringat+miss sangat2 kat best fren aku sorang ni.. aku cakap kat dia tentang hal aku mengalir kan air mata sebab dengar lagu ni.. then, dia cakap kat aku, dia pun teringat kat aku kalau dia dengar lagu ni.. waaaah! terharunya aku.. betul lah orang cakap kan? kalau kita sayang kan orang, orang akan sayang kita balik.. :)


yang kat atas ni aku bagi korang dengar  ikut lirik lagu.. then, yang kat bawah ni tengok video klip dia.. :) kat sini aku bagi kat korang lirik lagu nya skali ya.. mana la tahu kot2 korang nak berkaraoke.. lagu ni kan salah sati OST Upin & Ipin.. sape yang tak minat Upin & Ipin? angkat tangan! :p


Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia

Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

Mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanyaa
Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanyaa
Selama lamanyaaa setiaaa



Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...