mulakan dengan

mulakan dengan

Thursday, June 09, 2011

post 140~ apa akan korang jawab or cakap?

assalamualaikum dan salam sejahtera readers semua! 

sekarang aku nak tanya pendapat korang semua la kan.. apa akan korang buat kalau korang pernah pendam perasaan kat someone ni, tapi tak kesampaian sampai ke hari ni(tak kesampaian tu yang sampai ke hari ni bukan korang suka kat dia sampai hari ni). then, ada orang tanya korang about someone yang korang pernah minat or suka. lebih kurang macam dia suruh kita story mory la kat dia. tapi korang sebenarnya tak nak ada orang tahu pun about this. mesti korang tak cerita kan?

sumber~ mestilah google punya..haahaa

kalau aku kat situasi ni? mestilah aku tak kan cerita punya! kalau aku terasa nak cerita sangat pun, aku akan cerita kat member kamcing aku. satu per satu aku akan cerita kat dia walaupun dia dah boring dengar benda yang sama je setiap kali aku nak bercakap. tu pun kalau aku tak bole=h tahan sangat nak pendam la.. selagi aku boleh tahan nak pendam perasaan nak cerita sana sini, i will keep it quietly. ^_^

p/s : kenapa entry ni merapu meraban sangat ni? aish! jap2 nak tengok jam. patut la meraban tak tentu pasal. dah pukul 4:45 rupanya.. ish3.. oke guys! gua chow dulu nak pegi tido la.. 

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...