mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, June 17, 2011

post 143~ cabaran 30

assalamualaikum and salam sejahtera readers! ^_^

kalau tengok kat tajuk tu, mesti korang dah tahu kan entry kali ni aku nak tulis tentang cabaran kan? cabaran yang aku nak cakap ni ada 30.. 30 apa? jam? hari? bulan? or tahun? mak aaih! lama nya kalau bulan dengan tahun.. cukup2 la kalau setakat hari..so, ia akan jadi 30=sebulan *aku nak mengajar orang yang tak reti nak mengira masa lagi..heehee

aku dapat idea nak buat benda macam ni after aku baca blog Vanilla Ais..tak tau la samada menjadi ke tak cabaran aku nanti..heehee hopefully menjadi la yeee... boleh la ramai2 baca.. ye tak?

 ni dia cabaran2 yang akan aku bagi korang tahu/baca selepas ni..after this, blog aku takkann sunyi lagi (buat sementara waktu je..hahaa).. maklum la aku tengah sibuk kerja..tak sempat nak fikir tajuk apa yang akan aku tulis hari nni.. **cakap mengalahkan blogger yang famous amos dah..hoohoo =O



2. Sejauh mana anda berubah dalam masa 2 tahun sebelum ni.
3. Jenis manusia yang menarik perhatian anda.
4. Sebelum tidur anda buat apa.
5. Perkara yang anda paling benci terhadap perempuan/lelaki.
6. Orang yang anda suka dan kenapa anda suka dekat dia.
7. Kisah anda menipu orang yang susah nak lupa.
8. Sesuatu yang membuatkan anda risau.
9. Hari yang ke sembilan, apa yang jadi?
10. Pendapat tentang masalah sosial remaja sekarang.
11. status sekarang a.k.a relationship status.
12. Benda yang anda nak cakap kat ibubapa tapi belum cakap.
13. Anda rasa anda dah mencapai matlamat  atau belum.
14. Benda paling jijik pernah anda buat.
15. Minggu ini, perkara paling seronok.
16. Tiga benda yang anda rasa paling bagus tentang diri anda.
17. Benda yang paling anda takut.
18. Benda paling teruk anda pernah buat terhadap ibubapa anda.
19. Benda yang membuat anda rasa bersemangat untuk teruskan hidup.
20. Pergaduhan anda paling teruk pernah anda alami.
21. Benda yang anda akan ingat sampai bila2.
22. 10 benda yang anda rasa pelik.
23. Kalau saya kaya... apa anda akan buat
24. Benda yang anda nak cakap dekat bakal suami/ isteri anda.
25. 10 cara nak tawan hati anda.
26. Apa yang anda dah buat untuk Islam.
27. Tentang sejarah keluarga anda.
28. Cinta pertama anda.
29. Apa yang anda nak sebenarnya dalam hidup.
30. Kalau mati esok,perkara terakhir yang anda nak buat.



cukup lah setakat ni dahulu aku merapu meraban tak tentu hala ni ye.. mata pun dah nak melabuhkan tirai.. semoga berjumpa lagi ya! *aik? jumpa? never mind :p rajin2, datang la melawat blog ni semula ya! ;)

p/s = setiap entry yang aku dah update untuk setiap cabaran, aku akan link kan kat sini lah ya! 

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...