mulakan dengan

mulakan dengan

Monday, June 06, 2011

post 139~ 'seekor katak' tersentap setelah sekian bertapa di bawah 'tempurungnya'

haaa! sekarang ni tangan dan hati aku ni yang rasa GATAL ya adik2 sekalian
jangan la nak fikir pelik2 ya! tak baik fikiran tu di bawa 'melancong' ke tempat lain
tambah2 dah lama aku tak online..jadi macam katak bawah tempurung lah pulak aku rasa
sebab tu aku tulis katak kat tajuk entry

first2 aku taip entry ni, dah panjang berjela dah
tapi aku delete balik and aku taip yang lain
 sebab? aku rasa macam tak lengkap je entry yang aku dah taip tu walaupun dah berjela2

ok. apa2 pun, mata aku malam ni lambat sikit nak tertutup berbanding dengan malam2 sebelum ni
so, kalau dah lambat nak tutup mata tu, terus lah aku buka blog member2 aku
dan termasuk jugak sayangs(member pompuanaku lol) aku sekalian.

bila aku teliti setiap butir bicara(waduh waduh ayat) dalam blog sayangs aku,
aku amat jeles sedikit ya! haahaa
cuba teka kenapa ek?
salah satu sebab, dalam blog diorang, cerita sweet mweet diorang ngan pakwe diorang
mana tak jeles wey..mesti lah jeles kot(tapi bukan nak jeles dengan pakwe dia..haahaa)
mesti lah nak sweet mweet dengan pakwe sendirikan?
tak kisah lah sweet ke pahit pun..
yang penting 'dia' jaga kita..betul tak?


jeles satu hal..then, rasa terkilan tu ada jugak sikit..
tapi maybe aku je kot yang rasa macam tu sebab aku rasa macam aku ni terpinggir daripada korang2(my sayangs) semua..
kadang2 tu, aku rasa macam aku ni tak tergolong pun dalam list "sayangs" korang tu..
although korang memang letak pic aku as korang punya sayangs dalam blog korang.
sebabnya, kadang tu(aku rasa bukan kdang2 kot..tapi most of the times), nama aku tak tertulis pun dalam apa yang korang ceritakan.
maybe im not the one on the same level as you all
aku tak lah sefamous and secantik serta pandai bergaya seperti korang
(so memang patut lah aku dipinggirkan kan)
and one more thing, kalau tak percaya dengan apa yang aku cakap ni,
cuba korang perhatikan pics kita masa kita keluar bersama
cuba korang bandingkan pics yang ada muka aku dengan pics yang tak ada muka aku
mana yang lagi nice? (yang dah di edit tidak diambil kira)
yang tak ada muka aku yang lagi nice kan?
tu la tanda nya aku ni perosak gambar dan juga tak setaraf dengan korang2

im the shortie one

niat aku bukan nak cari publisiti or rasa kasihan daripada korang ya!
(harap maklum)

ni kan blog aku! suka hati aku la nak tulis pasal apa pun
oh! aku lupa pasal aku cakap kat atas tadi yang kadang2 korang tak mention nama aku tu,
tu korang punya hak la kan kan? sebab tu kan korang punya blog
aku hanya pembaca je..tengok je la..
bukannya aku nak setiap entry tertulis nama aku tapi entry yang sepatutnya termasuk nama aku, tapi tidak termasuk tu lah semakin(bertambah tambah tambah terkilan) buat aku terasa sebak..

that all episod sedih aku untuk malam ni..
lain malam, kalau ada lagi, aku tambah pulak lah ya!
haahaa..

Peace make me smiles (^_^)V

3 comments:

cheyra_sajer said...

AAh sis ! patot nye de kene mengene ngn kite tp x mentoin kan ! tp kan ! ADE HAKAK KESAH !?
AHAHA sabar ye kak !
PEACE NO WaR !

anyss said...

Assalamualaikum,
SabaQ! sabaQ! sabaQ!
jommm kita makan aiskrim dulu...pengubat duka lara...

miss pija said...

cik aPple~ tengs ya! :)

anyss~ waalaikumussalam, meh la nak belanja saia aiskrim.. jum jum! heehee :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...