mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, July 10, 2011

post 147~ apa kes!

assalamualaikum w.b.t and salam sejahtera readers!
jawab jangan tak jawab salam tu ya! kalau tak jawab, berdosa taw. :p

hari ni aku nak cerita lah sikit about kekesalan hati aku kat tempat kerja aku. mesti korang terfikir yang aku terkilan dengan staff2 kat tempat aku kerja kan? tak la. aku terkilan dengan costumer kat tempat aku berkhidmat  sebagai jurujual tudung kat rumah aku. jenis kedai yang aku kerja ni, kena tanggalkan selipar kalau nak masuk. and kalau taknak tanggalkan selipar  tu, duduk la kat luar tu, padan ngan muka! :p

seperti biasala aku pergi kerja. nak masuk tu, kena la tanggalkan selipar(kira macam nak jaga kebersihan kawasan dalaman kedai la). ada satu hari ni, aku memang tak keluar langsung daripada kedai yang aku kerja ni. Biasanya aku akan keluar kejap. samada pergi beli air or beli nasi or pegi kat another branch kedai yang aku kerja ni. nak dijadikan cerita, punya la excited aku nak balik hari tu(mana tak excitednya kalau dah letih sangat2?) tengok2 selipar aku makin KECIL! eh! ada ke selipar makin kecil? ke kaki aku yang membesar dalam masa 12 jam? haahaa. alih2 aku dapat selipar baru. TERBAIK punya costumer! memang dasar kaki buat! :p perlu ke aku kunci dengan mangga selipar aku tu? selipar biasa je pun. bukannya selipar yang branded2. terpaksa la aku pakai selipar yang tak berapa nak chumel ke tempat kerja! hampeh betul. dah la aku ada satu tu je selipar. yang bawa ke tempat kerja sekarang ni pun selipar yang besar gedabak. sepatutnya aku pakai saiz7, aku pakai saiz 9 ke tempat kerja. :(

perlu ke aku buat macam ni kat selipar aku? mana tahu kot2 tertukar sekali lagi?

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...