mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, June 10, 2011

post 141~ macam mana nak ubah ya?

assalamualaikum & salam sejahtera readers! and tak lupa jugak salam satu Malaysia..heehee


hari ni aku nak cakap pasal swing mood. sebab aku ni jenis mood swing sikit(eh betul ke sikit? heehee) xpe la..buat2 sikit la yer! haahaa..

macam mana nak ubah or nak cover mood swing ni ek? aku tak pandai la.. sebab kadang2, mood aku boleh berubah dalam sekelip mata je.. dengan tiba2 je mood aku yang happy and periang tu, terus berubah jadi seorang yang moody and sangat2 sedih.. sometimes tu aku boleh marah semua orang sekeliling aku, sedangkan aku hanya marahkan seorang manusia sahaja.. Alhamdulillah setakat ni, aku masih dapat mengawal mood marah aku. sebab aku tahu macam mana perasaan tiba2 dimarahi tanpa apa2 sebab. boleh jadi nak marah giler kat orang yang tiba2 marah kat aku..haahaa

so, aku nak mintak pendapat korang macam mana nak ubah nya kalau korang ada cara2 nak ubah.. hope korang boleh la tolong aku atasi masalah aku ni.. tengs frens! :)

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...