mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, March 27, 2011

post 114~ apa perasaan dihargai?

assalaamualaikum..
hari ni sangat2 excaited untuk menulis entry2 dalam blog ni..
hati ni dah 3 entry dak aku taip kalau termasuk dengan yang ni..
(sebenarnya dua je sbb satu lagi tu edit sikit je..heehee)

tiba2 je tangan ni rasa gatal sekali lagi nk berlari2 atas keyboard ni
nak menulis tentang PENGHARGAAN
biasanya, kalau kita sertai mana2 aktivi kat sekolah, mesti dapat sijil penghargaan daripada sekolah kan3?
dan kalau kawan2 kita mintak tolong, dan kita tolong dia, pasti dia akan berterima kasih kan3?
apa perasaan anda time ek? cuba share sikit..
lain orang, mesti lah lain perasaan nya kan3?
(eh! banyak pulak KAN3 aku kali ni..haahaa)

skang ni, aku nak tanya korang pulak kalau hasil kerja korang tidak di hargai
apa yang korang rasa ek?
kalau aku, aku sangat2 kecewa dan sedih
kalau betul orang tu tidak dapat terima apa yang kita buat,
lain kali, tak payah la nak mintak tolong aku lagi..
mintak tolong je ngan orang2 yang kau rasa berkaliber untuk memenuhi citarasa or dapat puas kan hati kau
terima kasih banyak2 untuk pujian2 yang kalian bagi untuk aku
thanks sebab sudi mintak tolong dengan aku walaupun kau tahu aku ni low taste
tak mcam kau yang high taste..so, aku tak setaraf dengan kau..
lain kali, mintak tolong lah dengan orang yang sama level ngan kau ek?
yang sama high taste ngan kaw..atau lebih senang, kau buat sendiri sebab kau lebih apa taste kau..
pasti kau puas ati lepas ni!

p/s : if ada yang terasa dengan entry aku kali ni,
lantak kau la kau nk terasa tak pun..
sbb kali ni memang aku betul2 tak boleh nk tahan..

2 comments:

missina said...

mujur ada blog ni tuk luahkan perasaan kan,,

miss pija said...

yup!! heehee..pendengar setia yang ke-2.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...