mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, March 12, 2011

post 110~ nak tukar cara penulisan

first of all saya nak berterima kasih banyak2 kat Cik Elia sbb
memberikan tips2 tentang penulisan dalam blog melalui entry dia yang ini..
lepas saya baca entry dia yang ini, saya terus tukar font text blog saya
sebab, ada orang yang memberi komen pada blog Cik Elia tu cakap,
"pastikan arial ataupun times new roman je..sebab tak semua pc ada tulisan yg selain tulisan tu..arial dgn times tu default yg ada pada semua pc"
walaupun begitu, saya tak tukarkan blog saya ke arial sebab terlalu simple
but saya tukar ke verdana font sebab tulisannya lebih besar berbanding dengan arial font

btw,terima kasih banyak2 untuk tips2 yang kalian2 bagi untuk saya
walaupun blog ni tidak sefamous blog2 blogger yang lain,
tapi at least biar lah pembaca2 yang membaca blog saya ni puas hati
dan memahami apa yang bakal saya sampaikan..
betul tak? betul tak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...