mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, March 04, 2011

post 106~ batal?

perancangn hari ni,
aku n kawan2 satu klas aku akan ke UIAM kat Kuantan..
nak tahu wat apa?
kami melawat ke muzium anatomi..
mesti korang tertanya2 kan apa kaitan engineering ngn anatomi tu..
kalu tak tahu anatomi, klik sini
sbenarnya kelas aku bawah KOR PERUBATAN
sbb tu lah wat lawatan ke muzium anatomi tu
kami dijadualkan akan berkumpul kol 11.30 pagi n bertolak kol 11.45 pagi 
tapi...........
harapan kami HANCUUUR!!
sbb lawatan kami di batalkan
kerana pengarah nak jumpa ngan semua pelajar
so, kalau kami ke sana,kami xdapat turut serta ngn mereka..

semua budak klas aku bengan..
muka sorang2 mcm apa ntah..
tapi aku, wat rileks je..
kalau marah2 pun, bukan nya lawatan dapat dilaksanakan pun..
betul tak?
yang lepas tetap lepas.. kan kan?

p/s : tapi kami sgt2 berharap dapat pergi..
sbb kami dah prepare segalanya..
tinggal nk naik n bertolak ke sana je la lagi
yang lain, semua dah settle..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...