mulakan dengan

mulakan dengan

Tuesday, January 25, 2011

post 83~ Damya Hanna

2 hari lepas, aku baca novel tajuk TERNYATA CINTA
penulisnya..DAMYA HANNA..
novel yg akak ni tulis semua nya best2..heehee
tapi, aku nk bgtaw kat sini,
lam banyak2 novel yg aku baca,
novel ni lah yg paling cepat aku baca..heehee
(**bab2 baca novel ni, aku lembab skit..
kadang2 nk dekat sebulan baru aku habis satu novel)
kali ni aku habiskan satu novel lam masa 2 hari sahaja..
mesti dah ramai yg baca novel ni kan??emm..


satu novel yg aku rasa jalan crita nya sweet sgt2..
n ending dya pon sweet sgt..
tajuk novel ni..BIARLAH YM BERBICARA..
cover dya pun comel + sweet..heehee
(**semua pun aku nk bantai sweet dah ni..haahaa)
semua novel2 ni aku bukan beli..heehee
harapan lah law aku yg beli..
semua novel2 yg aku baca, aku pinjam drp frens aku..
terutama skali my bff..heehee
rumah dya tuh bagaikan kedai buku dh..
aku rasa, law aku dok kat umah dya sbulan, belom tentu aku leyh baca semua buku2 yg ada kat umah dya tuh..**memmang betul2 peminat novellah!! ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...