mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, January 21, 2011

post 81~ takde niat pon

to my beloved fren yg sedikit trasa aty ngan aku...
maaf ya.. 
aku xde niat skit pon nk buat kamu terasa aty begitu skali..
masa kamu send msg tu, 
trus aku rasakan kamu tujukan pada aku...
yaaaa!! memang aku xbuat demikian
sbb aku xde pic kita bersama lam simpanan pic aku..
niat aku, aku nk letak kan gambar kita bersama..
tapi syg, aku dah puas slongkar phone aku yg dulu n lappy aku..
semua nya xde.. yang ada hanya lah pic kamu sendirian n aku sendirian.. 
law nk edit, aku x pandai..
bab2 IT ni aku x pro sgt..
so, skang aku dh buat keputusan..
kamu tgk lah apa yang ada ya... SORRY sgt2!!

p/s : sory sbb saya gunakan "aku" & "kamu" sbg panggilan..
sbb dari awl bog ni, saia dh gunakan bahasa perantaraan ni..
bukan niat berkasar bahasa or rasa nk marah sgt2...
tak pernah terlintas pun...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...