mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, January 14, 2011

post 79~ holiday!

cuti sem lepas UPS ada lam 10 hari,
so i will spend it properly.. =)

niat sbenar sbelum balik sini, my fren ajak aku g kuantan dulu..
tiket drp kuantan ke kelantan tu, kirim kat org..
aku sendri pon xtaw sape..tapi my fren tuh tahu laa..
then, tunggu punya tunggu..
pada 12/01/2011 around kol 5 lebih2,
my fren tuh datang kat aku n cakap
"tiket abis!! org tuh x beli.."
lebih kurang mcm tuh la..
im acting as cool as i could n relaxs....heehee
mana bleyh menggelabah2, glebah banyak2 pon,, bukan nya selesai msalah..
then aku cari tiket bas aku yg lepas lam loker..
sbb biasanya aku ada simpan resit2 or tiket2..
then jumpa!!!
aku ambik no phone kaunter tiket JENGKA LINER n book tiket..
SELESAI MASALAH!! heehee (^_^)V

nasib baik ada kosong lagi time aku call tu
law x, xtaw lah mcm mana aku nk adjust lagi...
tapi, sbenarmya banyal lagi cara nk balik..
ramai jugak budak laki tanya aku kenapa x balik ngan ketapi??
aku juz senyum jew =)
 org cakap sit blakang, pening kepala,
aku bukan main takut lagi, sbb aku jenis mudh pening lam transport
tapi, alhamdulillah drp jengka ke kelantan, aku xde rasa apa2 pun..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...