mulakan dengan

mulakan dengan

Monday, December 20, 2010

post 68~ happy beday!

21/12/2010 is my roomates bufday..
also my bff at matriks..
ingat nk wat jahat..heehee
tapi kesian plak kat dya..
malam2 sejuk nk kena mandi..
dah la musin hujan..
bertambah2 sejuk la dya nnti..

aku xtaw nk wat ape..
nk bg hadiah yg grand2..
huh! xde sen lam poket.
law datuk abah n datin ma aku tu cop duit,
boleyh je aku bg apa yg dya mintak..
haahaa [cakap je lebih~metafora]

then, aku amek keputusn aku wat kad ucapan buatan sendri
xatw la apa yg aku bantai tulis lam kad tu..
1 aku wat kad secara personall..
n satu lagi,
aku wat kad whishes drp member2 satu blok..blok siti khadijah
bukan semua budk2 pon aku amek..
tapi separuh tu adalah..heehee

masa nk wish,
aku ngan ket, wat ala2 gempak skit..
buat mcm nk wat jahat kat eka..
drp dya tengah study,
lari ke hujung katil takut kami kenakan dya..
tambahan plak, ket tgh pegang satu bekas..
(nmpak mcm ada somtim nk tuang atas dya)
padahal yg ket pegang tu ialah kek yg nk bg kat dya..
sempena beday dya..
so, kami makan lah kek tu beramia2..heehee
syiok uuh!!
kek tu drp mana tu xperlulah dimentionkan kan? 
cukup lah sekadar kami2 je yg tahu..heehee 


p/s : to ika~sory law kad tu hodoh..
to ket~ bagus..rancangn kita nk kenakan dya, 
agak menjadi..heehee ^O^
thanx for de kek too..
saia pon turut sama makan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...