mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, December 12, 2010

post 61~ lagu3

xtaw la kenapa malam ni rasa nk update lirik lagu jeer..
dah la lagu jiwang2 yg aku update
haak3..
sory ya guys!
this is one of my fevret hobby
dengar lagu jiwang2
best wooo
lama2 bleyh jadi tertido..
heeheehee

kadang2 tu,
time sedih2 or time jiwang2 pon leh layan lagu yg mcm ni..
cuba pikir secara logik,
xkan la time sedih2 nk dengar lagu paramore?
haish!
mcm pelik jew bunyi nyer
kita mesti lah nk kena layan lagu yg seiring ngan hati & jiwa kita time tu
betul tak?

baru je nk jiwang2 sket, alih2 lagu revolusi nyanyian bunkface 
plak yg kedengaran
terus mati mood jiwang tu..
ada betul tak?
haaahaahaa 
:)

oke la wat ever lagu korang semua,
aku jenis manusia yg layan semua lagu..
tapi ada 1 jenis lagu yg aku x layan..
xingat lak nama jenis lagu tu..
haaa! hardcore kot..
aku xlayan bukan x minat or benci ya..
aku xlayan sbb aku x paham apa yang penyanyi tu nyanyikan
bleyh terkejut aku dengar lagu mcm tu..
kena plak time tgh2 malam..
memang............
korang pk sendri la persepsi sendri
lau aku..agk menyeramkan + menakutkan..
haahaahaa :p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...