mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, December 17, 2010

post 65~ melaka!

16/12//2010
around kol 4.30,bertolak ke melaka..
bermalam di kolej Matrikulasi Melaka (KMM)
samapi kat sana around kol 11.30 malam..

esok pagi, berttolak g UTeM..
pegi kat Fakulti Kejuruteraan Mekanikal..
kat Bandar Tasik Utama..
kemudian, g kat kampus induk  dya kat Durian Tunggal

then,petang tu, after semua budak2 laki siap solat jumaat,
pegi jalan2 kat bandar melaka..
tapi , ada ke patut pakcik driver bas tu suh round 1 jam jer..
memang x puas hati btol laa..
 then lepas tu, trus balik..
aku tidor je sepanjang perjalann tu..

tapi,
xde lah rasa x puas hati sgt ngan pakcik tu..
 sbb aku dah pernah round dah kawasan melaka tu..
hehee
aku g ngan pamily aku semasa abam aku study kat UTeM 
syg skali aku xleyh nk jumpa my abam masa duk kt melaka tu
coz dya sibuk bekerja..
insyaallah, bleyh jumpa nnti bulan depn.. ^_^
hopefully! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...