mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, December 11, 2010

post 58~ aku adalah bodoh!

dah tahu dlm sungai yg kat depan tuh ada buaya,
aku still lagio nk menyeberang..bukan tu jeer,
aku still lagi nak masuk n mandi lam tu..

aku memang bodoh
memang nk kena gigit n nak kena makn ngn buaya tuh
dah sah2 buaya suka makan manusia..huuhuuhuu :(
buat apa lagi nk meredah?
walaupon kat seberang sana ada somtim yg aku nk..
padahal somtim yg aku nk kt sberang sana tu ada di tebing sini..
tak perlu utk aku menyeberangi sungai tu

aku sudah pon menerima padah sbb nak memberanikan diri 
dulupon aku dah bersedua utk menaggung risiko ini
n sekarang,
memang aku perlu face risiko itu
padan ngan muka kaw norshafiza!
kaw memang bodoh!
xpernah nak gunakan otak n akal yg Allah beri tu ngan baik

tapi aku rasa, aku xberdaya nk tangung nya
aku xkuat
somone..please help me..
help me to get up
help me to face the day
please give me support n strength
so i can be a "strong" girl

p/s  : im feeling bad rite now
aaargghh!!
xda sape2 yg bleh mengembalikan mood aku
wat mase skang :(
(sesape yg bley, dya memang hebat) :p

6 comments:

dommy_aim said...

lah tahzan.. :)

miss pija said...

btw.. thanx dommy..
but im owedy oke rite now..
heeheeh :)

dommy_aim said...

gud2x...
remember..life is colourfull..
:) :) :) :) :) :) .....

miss pija said...

yes!! it juz like a rainbow.. but for me, the colour is mo than the rainbow..
(what am i talking about?)

dommy_aim said...

yep...that is life...
sometimes we up..sometimes we down..
sometimes we like..sometimes we dont...
so...BE A STRONG GIRL k... :)

miss pija said...

wat masa skang, all the obstacle that i have face, saia bleyh hadapi nyer ngan baik.. heeheehee
hope u also like mee..heehee :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...