mulakan dengan

mulakan dengan

Thursday, December 30, 2010

post 74~ happy new year!!

esok kita akn bukak lembaran baru lam hidup..
lembaran apa??
bukan nk padamkn semua kenangan2 2010..tapi nk hadapi cabaran utk 2011
sbb esok dah start tahun 2011

law budk2 skolah, mereka dah pon x sabar2 nk ke skolah sbb bleh jumpa kawan2 
n bleyh pakai baju skolah yg baru..
sudah tentu mereka2 full set baru..kan3??
dari kasut, seluar, baju, beg,..semua lah..serba baru..
seronok betol jadi budak skolah
i mean, really2 a kid..
bukan skolah menengah..skang sal budak2 skolah rendah..heehee

law yg skolah menengah,
xde rasa xcited sgt nk g skul sbb mereka dah ada perasaan..
ada suka n duka yg diorang xnk tempuh..
kadang2, budk skolah menengah ni,
uniform skul diorang, still guna yg tahun lepas...
alasan : mak cakap "kaw dah besar, pakai je yg still bleyh pakai..x payah nk membazir"
adik ckap "abg/kakak bagi la peluang kat adik plak beli baju baru..abg/kakak kan dah pernah pakai baju baru masa kecik2 dulu"

huh! hampeh punya jawapan drp adk..
tapi tuh bukan jawapan drp adik aku yeer.. :)
adik aku baik.. :p

oke..itu adalah selingan..
nnti 2011, aku harap aku dpt tempuhi cabaran nyer ngn tabah..
aku leyh lupakan  something2 yg leyh lukakan hati aku..
aku akan cuba utk tidak mudh nk touching2..heehee
n hopefully, aku akn jdi lebih rajin.. 
lebih2 lagi dh nk dekat exam..

utk korang2 semua..
smoga 2011 anda akn "disinari" somting2 yg anda mahukan..

ok! that all..
assalamualaikum..
n say gud bye to 2010!! 
^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...