mulakan dengan

mulakan dengan

Monday, December 13, 2010

post 62~ happy sgt2!

semenjak 2 menjak ni
aku ngan my abam makin kerap contact2..
bukan contact masa main netball yer..heehee
tapi ni saling menghubungi

aku rindu giler2 dh kat my abam
seblom ni xkerap sgt contact
sbb dya bz..(kot nyer)
tapi law nk kata aku bz?
aku still leyh luang masa nk msg n calling2..heehee

then lam msg dya, dya ada janji somtim ngan aku..
hopefully dya akan tunaikn jnji dya A.S.A.P
tapi yang wat aku cedey nyer, aku xdapat jumpa ngan dya..huuhuu
kami dah counting2 days da ari tuh..
tapi xda pon hari yg kami akan cuti skali..
cedey yang teramat cedey.. =(
bilalah agak nyer aku akn jumpa ngn dya??

agk nyer lepas aku abis matrik kot..
aduh..lama nyer nk kena tunggu..
1..2..3..4..
4 bulan lagi..waaaaa!
xsabar3.. ='(
tiba2 plak jadi teringat kisah2 silam..
heehee.. rasa nak balik ke zaman dulu jew.. (^_^)Y


my abam wif adik ku sayam.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...