mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, September 04, 2011

post 148 ~ saat terakhir

assalamualaikum w.b.t readers semua..jawab ye adik2..heehee

lama giler aku tak update blog aku ni kan? agak2 dah berapa lama ek? jap nak bilang ,minggu jap.. 2 3 4.. eh3.. lama lagi la.. ish3.. aku rasa dah nak dekat 2 bulan dah aku tak update blog aku ni.. kecian kat blog aku ni.. hmm(sigh)..masa first time buat blog dulu, bukan main lagi tiap2 hari update.. hal2 tak seberapa pun nak update jugak kan?haahaa (biasa la budak baru jumpa mainan baru..ngeh3) ni, sekarang blog entah kemana.. tuan empunya blog entah ke mana.. nasib baik la blog aku ni jenis susah nak merajuk..(pembaca je la kalau yang merajuk pun..heehee) SORRY ye semua..huuhuu

maklum sajalah, aku ni busy je memanjang..(sibuk apa pun aku tak tahu..haahaa) eh! mana tak sibuk nye.. kan aku nak kena pergi sambung belajar nanti. ha! kat sini aku nak inform kat korang(bukan niat nak menunjuk ok!), aku bakal sambung belajar kat UiTM Shah Alam(bukannya gah sangat pun U yang aku akan sambung belajar tu).. kos yang aku belajar ialah kos Kejuruteraan Kimia dan Proses..(aku dengar macam susah je kos tu..huuhuu) insyaAllah aku akan berusaha bersungguh2 to be the best.. :) malam 5 september nanti, (esok lah tu) aku akan bertolak ke sana dengan my madam..ngeh3.. ni la entry aku yang terakhir sepanjang aku ada kat KELANTAN buat masa sekarang. after this, SHAH ALAM menanti.

sementara tu, aku nak selitkan sikit cerita aku sepanjang aku tamatkan matrik life aku.. sepanjang aku kat rumah, aku kerja kat satu kedai tudung yang agak dekat la ngan umah aku.. kalau berjalan, around 5 minit dah sampai dah pun. tapi time bulan puasa hari tu, aku berulang alik ngan mutosikal.. konon letih la.. padahal nak guna moto sebab nak pergi bazar ramadhan je pun..heehee and time puasa tu jugak la aku berkenalan dengan someone dekat tempat kerja aku. kalau pompuan, takde la aku nak bagitaw kan? ni orangnya adalah lelaki. tapi, sekarang ni..persahabatan antara kitorang sekarang dah pun renggang sedikit demi sedikit.. after this, maybe lose contact terus.. 

after habis aku kerja kat kedai tudung tu, aku susah nak lupakan kenangan2 aku sepanjang aku berkawan dengan budak2 sekerja aku tu.. diorang semua nya cheers! aku happy sangat2 kerja kat situ.. member aku paling kamcing ialah Dayah and Siti.. sebenarnya diorang ni lebih tua daripada aku, tapi diorang larang aku gunakan title KAK kat depan nama diorang.. haahaa..susah senang sepanjang aku kerja kat situ, banyak aku ceritakan kat diorang.. :) 

ni member yang aku kamcing..siti and dayah

yang ni pulak member seangkatan atau lebih tepat tentera bergajah tursab..haahaa.. k.tie, siti and dayah..

tengs for reading guys! 

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...