mulakan dengan

mulakan dengan

Friday, September 16, 2011

post 150 ~ salam 1 Malaysia !

halo halo halo.. Assalamualaikum dan salam satu Malaysia semua.. heehee excited sangat hari malaysia ni.. mana tak nya.. semua rakyat Malaysia dapat CUTI.. eh, tapi kalau kat Kelantan, Terengganu and Kedah kan memang selalunya cuti kan? *maybe ada cuti berganti kot nanti.. taktau la tu..

hari ni, walaupun cuti, aku tak cuti pon.. haahaa mana tak nye.. aku kuar pergi cari buku2 yang aku nak guna sepanjang aku begelar STUDENT UiTM dihatiku ni.. heehee *kelas je pun yang cuti.. untuk dua buah buku jer aku dah habiskan RM137...haduih... nasib baik la sbjek lain, aku tak perlukan buku.. i mean not compulsory.. kalau tak, kopak la account Bank Islam aku tuh.. maggi la aku hujung sem nanti.. haahaa :D

nih dya buku yang aku borong kat Academy Book Avenue..
ni buku Calculus foe Engineers.. MAT435 harga..RM75
ni pulak buku Thermodynamics.. CHE433 harga..RM 62

so, tu lah semua buku yang aku beli kat luar kampus aku ni.. bukannya aku keluar pergi jalan2 jauh sangat pun.. ok.. got to go.. chowz everubody.. see ya!


Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...