mulakan dengan

mulakan dengan

Sunday, September 18, 2011

post 151 ~ syukur

Assalamualaikum w.b.t, salam sejahtera and salam satu Malaysia semua..

banyak kan salam aku.. tu nasib baik aku tak tambah dengan salam satu UiTM..haahaa *saje je wat kaler purple tu sebab kaler tema uitm kan purple..heehee  jangan ingat UiTM aku ni takde salam macam Malaysia jugak ye..heehee sekarang ni bukannya aku nak cerita pasal banyak salam yang ada kat atas dunia ni ya.. maaf la, aku takde ilmu sangat bab2 hal ni..

here are the starting.. tengah aku baring2 sambil baca majalah DARA atas katil aku yang empuk lagi best ni, tetiba aku rasa vibration kat hujung kaki aku.. mesti korang pelikkan kenapa vibrate kat kaki.. haahaa  aku pun pelik jugak at first, tapi after aku usha apa benda, terus aku ambik.. apa lagi.. phone aku laa.. guess what?! nama PALAPES LAUT UiTM terpapar kat skrin phone aku tu.. terus aku angkat *dengan excitednya..tapi taktau apa yang nak di informkan mereka..haahaa

setiap perbualan, mestilah starting dengan salam dulukan? aku pun bagi la salam.. *ececece konon2 tak kenal number tu sape punya.. then, salam aku bersambut.. "waalaikumussalam..ni adik Norshafiza ke?".. well disebabkan aku yang angkat phone tu,aku jawab "ye" la.. then dia bagitaw "kami daripada palapes laut UiTM..adik telah lulus ujian untuk palapes laut ni..adakah adik berminat?".. eh, boleh pulak dia tanya aku minat ke tak kan? kalau aku tak minat, tak de nyer aku nak pegi buat fitness test diorang semalam.. buat sakit badan je.. then, disebabkan aku terlampau excited sampaikan aku tak tau nak jawab apa kat orang yang call aku tu.. orang yang call aku tu terpaksalah tanya aku untuk kali yang ke-dua samada aku berminat atau tak.. then baru lah aku jawab "minat"..  after aku jawab, dia suruh aku buat persiapan **untuk dengar taklimat diorang kot..aku pun tak sure     after aku letak phone tu, terus aku catat apa yang dia pesan tadi.. mana la tahu kot2 lupa kan..aku ni nyanyuk sikit.. ops! bukan sikit rasanya.. banyak kot..haahaa  memang aku senyum lebar habis la time tu..heehee :) aku bersyukur sangat2 sebab aku dapat apa yang aku nakkan sangat2 tu..


Alhamdulliah kesakitan yang aku alami sekarang ni berbalas juga akhirnya.. kesakitan apa ek? sakit hati ke? luka di jiwa ke? eeh tak laa.. sakit badan.. sebab semalam aku baru je lepas buat fitness test diorang tu.. total test tak la banyak sangat pun, lina je pun.. tapi disebabkan urat2 saraf dan otot2 dah berkarat sebab dah lama tak buat aktiviti, so habis sakit seluruh tubuh.. adeh! fitness test yang diorang buat ialah..

1. ukur lah berat and tinggi dulu **ni bukan salah satu fitness test taw! 
2. push up
3. sit up
4. long jump
5. lari ulang alik 4x10m
6. lari jarak jauh.. 2.4 KM = 2400meter *jauh oooo..


oke lah.. aku pun dah penat nka membebel kat sini.. aku chow dulu ya! nak tido petang pulak.. haahaa
*teruk punya perangai anak dara..haahaa
AAK? stands for.. Ada Aku Kisah? ^_^

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...