mulakan dengan

mulakan dengan

Saturday, September 10, 2011

post 149 ~ habis!!

alooo.. apa khabar semua? harap sihat2 semua lah ya.. :) ni adalah first post aku kat UiTM Shah Alam ni..heehee sepanjang aku stay selama lima hari ni, ni je baru ada masa nak relax2 nak buka internet apa semua..maklum la minggu ni, aku teramat2 sibuk dengan Minggu Destini Siswa(MDS)..hari orientasi kat U aku ni.. sudah tentu la UiTM di hatiku.. ^_^ nasib baik MDS kat sini ni 5 hari je.. so, takde la rasa letih sangat.. hari ni la hari first kitorang(budak2 degree uitm 2011) akan mulakan langkah baru dengan sendiri.. takde lagi bantuan daripada akak2 or abang2 Pemimpin Mahasiswa(PM).. sebenarnya aku takde apa pun nak cakap.. huuhuu.. that all lah.. chowz ya!

Peace make me smiles (^_^)V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...